Blogg | 16 August 2011

Ris och ros. Företagsobservation.

Dagens ros går till SEB (www.seb.se). En otroligt smidig bank med väldigt bra service. Deras twitterkommunikation ( @SEBSverige ) med kunderna ger det där lilla extra när man inte orkar/hinner ringa telefonbanken, men kommer på att man har en fråga kl 1 på natten medan man sitter och twittrar om ingenting.

SEB är en bank jag kan rekommendera efter att ha jämfört de med Swedbank och Handelsbanken.

Dagens ris går till DELL (www.dell.se) som gör otroligt dåliga datorer. Inte första gången mina DELL datorer går sönder. Så har det blivit även idag. När man minst behöver det, när annars?

Som tur är så har jag en väldigt bra backup tjänst med en fiberlina på kontoret från Fiber Direkt (www.fiberdirekt.se) så alla filer har återställts på nolltid efter perfekt, snabb och smidig support. Rekommenderas!